مشکلات آبراموويچ براي جذب گوارديولا
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

به گزارش بي بي سي اسپورت، گوارديولا گفته است در حال حاضر علاقه اي به مربيگري ندارد و کارهايي مهمتر از فوتبال براي او وجود دارند.

با اين حال چلسي همچنان اميدوار است که مربي کاتالان در تصميم خود تجديدنظر کند. آبراموويچ مي خواهد الگوي بارسلونا را درچلسي و پرورش جواناني است که آينده اين تيم را بسازند.

او با يکي از مديران سابق فوتبال بارسلونا درباره پياده سازي اين الگو در استمفورد بريج گفت و گو کرده است. گوارديولا هرگونه ملاقات با آبراموويچ را تکذيب مي کند. او گفت: تا بحال نه با رومن آبراموويچ و نه با هيچ نماينده اي از چلسي ملاقات نداشته ام. البته هميشه براي اين باشگاه احترام قائل بوده ام.

وي افزود: فعلا مي خواهم استراحت کنم ، شايد يک روز بگويم چکار خواهم. بگذاريد ببينيم زندگي مرا به کدام سو مي کشاند. آرزوي من اين است که در حال حاضر کارهاي ديگري بکنم. سرمربي بارسلونا گفت: علاقه اي ندارم خودم را در خارج ثابت کنم ، در حال حاضر ترجيح مي دهم از فوتبال فاصله بگيرم و باتري هايم را شارژ کنم. نياز به بازسازي دارم و بهترين راهش اين است که از همه کارها فاصله بگيرم.

طبق نظام مالياتي اسپانيا ، ستاره هاي ورزشي فقط 20 درصد از درآمد خود را بايد بابت ماليات به دولت بازگردانند و اين بخت چلسي براي جذب گوارديولا را کم مي کند. در بريتانيا، ماليات 45 درصد است و آبراموويچ بايد حداقل 10 ميليون پوند در سال به گوارديولا پيشنهاد کند تا او حقوقي برابر با بارسلونا بگيرد.

دي ماتئو روزجمعه از گوارديولا تقدير کرد ولي نسبت به پياده سازي الگوي بارسلونا درچلسي هشدار داد. وي گفت: چه به عنوان مربي و چه به لحاظ فردي او انساني بزرگ است و الگوي مربيگري او تا سالها باقي خواهد ماند. شايد اين تصميم براي او ، حرفه و خانواده اش در اين برهه از زمان بهترين باشد.

سرمربي چلسي در عين حال افزود: مطمئن نيستم کسي بتواند آنچه او در بارسلونا اجرا کرده را در باشگاهي ديگر پياده کند. تاريخ نشان داده که اجراي الگوي يک باشگاه قابل اجرا در باشگاهي با فرهنگ متفاوت نيست.

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.